Måndag

Hej!
Runt klockan sex kom vi hem från Gislaved. Var ju dans idag, tycker det är jätte kul att dansa!
Idag på dansen var det " öppet hus " så man fick komma och kolla när vi dansade. Det var ingen uppvisning men man fick kolla på en vanlig danslektion. Klockan halv fem så började Annies gitarrorkester så hon han inte kolla på hela dansen. När dansen var slut så åkte jag Alice och mamma till lindex, för jag köpte ett par byxor där i söndags och dom hade gått sönder. Så vi kollade om dom hade ett par andra byxor. När vi var där passade jag på att kolla lite på kläder och jag hittade faktist lite kläder! Kläderna jag köpte kommer ut lite senare om jag hinner!
Men ni får ha det så bra!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0