God natt

Hej! 
Är hos kusinerna nu. Jag och Alice skulle va hemma hos oss men så följde jag med hem till dom istället. Nu har jag och Alice badat i deras bubbelbad. Skönt! Innan så målade jag Alice och Annie våra naglar. Nu ligger jag och Alice i sängen. Jag sitter vid Alice dator och Alice vid sin iPad. Imorgon vid elva ska jag till tandläkaren, och det ska bli jätte kul! :( Gillar inte tandläkaren. Menmen man måste ju gå ditt. Snälla glöm inte frågestunden! Frågestunden avslutas imorgon, så glöm inte det! Men vi hörs mer imorgon.
 
God natt! Kram. 

Kommentarer
Postat av: Annie kusin.

Vad heter alla dina kusiner?
Har du haft något mer djur än en katt och en kanin?
Vilket datum fyller du år?
Hur lång är du?
Vilken klass går du i?
Vad är ditt fullständiga namn?

Lite mer frågor! Vet redan allt detta om dig men aja, hihi. Kram Annie.

2012-10-30 @ 22:44:21
URL: http://ottossonannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0