God morgon

 
 
 
Hej!
Idag vaknade jag typ vid nio. Efter jag hade vaknat gick jag ner och åt frukost, och kollade på tv. Igår var jag ju i Ullared. Jag glömde lägga ut på vad jag köpte för när vi kom hem så var klockan typ 6. Och efter jag hade kommit hem så skulle vi gå över till Maja, Kajsa och Lisa för att vi skulle beställa pizza med dom. Och att fira Lisa för att hon fyllde år igår. Men jag få se om jag hinner lägga ut bilder på vad jag köpte igår för att vid tolv ska vi till mormor och morfar för att äta middag. Och efter det ska jag till Majas fest vid två. Och sen ska jag typ göra läxan så jag har fult upp idag! Kram.

Kommentarer
Postat av: -

Kan du visa vad du köpte?

2012-09-23 @ 18:52:59
Postat av: Annie

Lägg ut vad du köpte i Ullared Anna!
Kollar ju ofta men du har inte lagt ut det än.... :(
Kram. ♥

Svar: Okej! Men kläderna är typ i tvätten! Men ska försöka göra det! Kram ♥
.

2012-09-23 @ 19:34:44
URL: http://ottossonannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0