Popcorn + mys

Hej!
Igår sent på kvällen åkte vi ner till stugan. Kusinerna Annie och Alice åkte också ner till sin stuga då. Idag på förmiddagen åkte jag, Annie, mamma och Camilla till stan för att shoppa! jag köpte inte så jätte mycket men lite i alla fall. Nu sitter vi alla fyra i soffan och har precis ätit popcorn och kollat på körslaget! Det var premiar idag. I morgon ska vi hem en liten sväng för att vi skulle fira Susanne.
Efter det så ska vi tillbaka till stugan igen. För att i övermorgon ska vi ju åka till TURKIET! Längtar jätte mycket. Dom säger att det har varit ungefär 35 grader värmt där! Så gött, nästa vecka blir det nog bara sola och bada! Mina saker som jag köpte idag har jag i Annie och doms stuga så det blir ingen bild på vad jag köpte i stan. Ni får ha det så bra!
Kramar från Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0