Showdance

Hej!
Nu sitter jag och Annie och bloggar. Innan gjorde Annie sin tyska läxa som hon har tills imorgon. Annie var sjuk 4 dagar förra veckan så hon vet inte vad man ska göra på tyskan. Innan idag efter skolan så började dansen. Det var jättekul tycker jag. Det var i Gislaved och det var första gången idag. Efter det kom Camilla och Annie för att hämta mig och Alice. Vi åkte till en sportaffär för att kolla efter gympaskor till Annie. Då passade även jag på att kolla efter Hot Pants. Fast mamma säger cykelbyxor, hahaha. Sen åkte vi hem till Annie och Alice och nu är jag här.
Innan åt vi kvällsmat. Potatisgratäng och lax. Jättegott! Nu har pappa och David kommit så nu ska jag hem.
Bloggar mer när jag är hemma. Vi ses sen, kram.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0