Gästbloggning !

Hej på er alla Annas läsare!

Jag är Annas kära kusin och tänkte gästblogga här på hennes blogg. Vi har hållt på att fixa Annas blogg nu en liten stund så hon får lite förändring. Hon kom hem för en liten stund sen. Hon hade varit i Jönköping hos sin kusin som bor där. Ni kan läsa mer om det i inlägget här under. Men jag tror hon har haft det jättemysigt i allafall!

I kväll ska Anna följa med oss till stugan i Halmstad. Vi sover där och när vi vaknar upp i morgon så är det en speciell dag. Inte bara alla hjärtans dag utan också Annas födelsedag! Hon blir hela elva år och vi ska göra hennes dag bäst! Jag vill ju inte berätta allt för mycket nu för jag vet att Anna kommer läsa detta. Men jag hoppas du får en jättebra dag och vill redan nu önska att du får en toppendag sötis!

Det var roligt att gästblogga lite snabbt här på hennes blogg! Ha det bra alla läsare och du med Anna! Älskar dig! <3

Kram kusin Annie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0