Gästbloggare Julia

Hej alla Annas vänner. I eftermiddags tog Anna bussen upp till Jönköping för att hälsa på mig. Vi har hunnit med att göra lite av varje, vi har bland annat fikat, lagat tacos, haft manikyr och nu sitter vi i soffan och har tjejmys med godis och chips och kollar på bygglov. Senare kanske vi sätter på en film. Imorgon ska vi åka och bada på rosenlundsbadet, vilket ska bli väldigt roligt. Innan vi beger oss hem så tar vi nog en runda på stan med shopping och någon go fika eller lucnh. Jag tycker det är väldigt roligt att Anna är och hälsar på mig, det är första gången hon är här i Jönköping hos mig. Och sen dagen efter imorgon är en speciell dag, det är nämligen Annas födelsedag, den får ni inte glömma. Så jag vill redan nu säga ett stort GRATTTTTTIS till dig Anna och hoppas du får en bra dag :) 
Härtliga hälsningar från Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0