Lista #3

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Annie.
2. Personen du pratade I telefon med: Annie.
3. Du fick SMS av: Mamma.
4. Du kramade: Vet inte.

IDAG
5. Kläder: Jeans och tröja.
6. Bättre än igår: Nej.

IMORGON
7. Är det: Lördag.
8. Planer: Kanske isaberg.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Vet inte.

RANDOM
10. Favorit nummer: 10
11. Favorit färg: Rosa och röda.
12. Favorit årstid: Sommar.
13. Saknar du någon?: Ja.
14. Humör för tillfället?: Glad.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Vaknade.
16. Vad åt du sist?: Glass. 
17. Vad irriterar du dig på?: Duma människor.
18. Tror du på distansförållanden?: Vet inte.
19. Vem tänker du på just nu?: Ingen.
20. Tror du att personen tänker på dig med?: -
21. Vart reste du sist?: Till Turkiet.
22. Vad gjorde du igår kväll?: Kollade på farmen.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Jag vet inte.
24. Ler du ofta?: Japp!
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Jag tror jag aldrig har sett en fallande stjärna.
27. I vems säng sov du i igår natt?: -
28. Vilken färg har din tröja?: Röd, svart och vit.

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Nej.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja, jag tror det.
31. Gråter du när du skadar dig?: Ibland.

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Ja.
33. Vad gör dig glad?: Vänner.
34. Önskar du att du var lyckligare?: Nej tror inte det.
35. Är lycka överskattat?: Vet inte.
36. Kan musik göra dig glad?: Ja.

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja.
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej.
40. Är du nöjd med det?: -
41. Är du kär?: Ja, Haha.

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Vet inte.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nej!
44. Är du en mobbare?: Nej.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja.
46. Har du blivit sviken någon gång?: Nja, vet inte. 

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Nej.
48. Favoritämne?: Bild, så klart!
49. Värsta ämne : Historia.
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Jag har alltid gått på samma skola.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0