Gästbloggaren Annie

Hej, tänkte gästblogga lite här nu på Annas blogg, dels för hon inte har uppdaterat på ett tag förräns nu och dels för att hon ville det, hehe. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och så men får bli nånting såhär om ikväll:

Våra föräldrar ska på "gyllene tider" och då ska vi (jag, anna, alice och david) vara hemm själva. Beställa pizza och bara mysa med chips och annat kul!

Tänkte att jag även kunde berätta lite om vad jag ska hitta på nu i sommar: Jo, vi ska ju vara i stugan en hel del. Nårra kompisar kommer ner lite då och då och sen blir det bara bad och annat! Vi i familjen tänkte även åka ner till tyskland, ska till Liseberg med familjen Karlsson, till Danmark med Flinck. Kommer nog vara en del i mormor och morfars stuga med. Kusinerna med. Där brukar vi bada, sola, fiska och bara ha det gött! Var där några dagar första veckan på sommarlovet.
Men i allafall så kommer det bli en grym sommar! Än så länge av sommarlovet har det inte hänt så jättemycket. Mest bara slapp osv. På söndag ska jag hem från stugan för jag ska klippa gräset hos farmor. Sedan på tisdag fyller farmor år så då ska vi dit och fira henne. På kvällen där sen följer Moa med mig ner till stugan och stannar hos mig till tirsdagen, förhoppningsvis. På fredagen sedan fyller hon ju år!

Nu har jag inte så mycket mer att säga. Bara att ni kan gå in på min blogg och läsa lite. Den heter: http://ottossonannie.blogg.se/ . Där skriver jag om min vardag och lägger upp mina foton som jag har ett stort intresse för. Här nedan är några av dom. Hoppas detta inlägget dög i allafall, hihi. Vi hörs senare, kramar från Annie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0