Halmstad

Hej, För ungefär en  timme sedan åkte mamma, pappa och David hem till Smålandsstenar igen. Men jag stannade kvar hos Annie och Alice. Vi ska typ åka hem på tisdag. För på onsdag ska mormor och morfar Annie och Alice familj och våran familj åka till Stockholm! Vi ska bo på hotell, shoppa och gå på Gröna lund. Sen på torsdagen åker min familj och Annie och Alice till Finland! Farmor och Släkten från pappa sida ska åka följa med till Finland. Vi brukar åka ditt varje sommar, men den här sommaren följer Annie och Alice med. Kommer bli as kul! Farmor bodde i det huset när hon var liten. När man ska åka till Finland måste man åka båt. Detta året ska vi åka med Viking linne. När man kommer på båten är klockan typ fem på kvällen. Man sover på båten och sen nästa dag är man i Finland. Vi ska vara där tio dagar. När vi är i Finland ska vi fiska, bada sola, åka båt, mysa och bara ha det bra!
 
Vi ses! Kram Anna.
 

Kommentarer
Postat av: elle

Älskar du dans precis som jag? Vill du hänga med i min utveckling & se vad jag har att erbjuda? Checka!
En blogg här som största drivet ligger i utveckling, glädje, men samtidigt djupa tankar och disskutioner som är guldvärda för mig. Hoppas vi ses, Massa kramar!

2013-07-15 @ 19:18:53
URL: http://nattstad.se/elle.h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0