Onsdagen den 31 juli

Hej, efter vi hade ätit middag så åkte jag David och pappa till Anneberg. Annie och Alice var redan där. ´De hade åkte ditt i går kväll och sovit över där.  Vi var i där ca tre timmar typ. Snart åker jag Annie, Frank och Camilla ner till stugan i Halmstad. De andra kommer ner i morgon. Vi ska vara där tills söndag. För i helgen skulle de bli jätte fint väder! Kommer också att göra hen haul video när vi kommer hem , så ni får hålla utkik! När vi kommer till stugan ska jag och Annie fixa naglarna. Vi har kollat på youtube hur man kan fixa sina naglar så dem blir riktigt fina, så det kommer bli kul att testa det! Kommer filma när vi gör naglarna. 
 
Men vi ses! Kram
 
 
Jag och Annie i Finland
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0