Börjat blogga igen

Hej, som ni säkert har märkt så har jag inte bloggat på ett tag och det beror på att jag har skaffat en ny youtube kanal. Så jag har lagt ner lite mer tid på youtube kanalen istället för bloggen. Så jag kommer typ att försöka göra ett inlägg varje dag. Men samtidigt hålla på med youtube. På youtube heter jag anna fredriksson så ni får jätte gärna gå in på min kanal och prenumenera på mig, så skulle jag blivit jätteglad. På min kanal lägger jag upp haul video, skönhet och om min vardag.
 
Men iaf idag har jag inte gjort så mycket, när jag kom hem från skolan halv tre så fikade jag. Sen har jag pluggat lite också, så jag har inte gjort så mycket i eftermiddag. Så det har varit lugnt. I alla fall snart är det första advent och jag hade tänkt att lägga ut en video på youtube varje dag där jag visar var jag får i min The body shop - kalender. Jag har den röda kalendern, så det är små saker i den. Men om ni vill se vad som finns i den så får ni gå inte på kanal och kolla. Men vi hörs!
 
 
Bild från weheartit ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0